Nars Eye Paint- Mesopotamia

Hello my fellow makeup freaks!

Vandaag heb ik voor jullie een review van een product dat ik letterlijk elke dag gebruik, en waar ik zelfs een tikkeltje verslaafd aan ben!

Zonder eyeliner voel ik mij naakt, dus is een lijntje een must voor mij.

20150121_150859

Een plan om duidelijk te maken hoe belangrijk eyeliner is voor mij:

  • Plan a: meer dan 15 minuten= gel eyeliner
  • Plan b: 10 minuten= vloeibaar eyeliner
  • Plan c: 5 minuten= eyeliner stift
  • Plan d: geen tijd= kuch kuch.. ik voel mij zwak.. misschien moet ik vandaag in mijn ultra comfortabele kingsize bed blijven liggen

“A brilliant pot of high-impact pigment in an innovative silky, weightless gel formula. Rich, hyper-saturated shades that glide smoothly and dry down quickly in long-lasting finishes from icy metallics to modern mattes.”

20150121_150455

20150121_150613

Het product zit in een glazen potje met een mat zwart dekseltje. Om het potje te beschermen zit het verpakt in een mat zwart doosje. Op het gebied van verpakkingen geeft Nars mij echt een luxe gevoel.

Wat Nars belooft:

  • Multifunctioneel product
  • Droogt snel en mat op
  • 18 uur draagtijd
  • Licht en ultra gepigmenteerd

20150121_151416

20150121_151152

Mesopotamia is een intens donkerbruin kleur met een matte finish. Het laat zich moeiteloos glijden op mijn huid en droogt matte op. Ik heb echt niets slechts te zeggen over de pigmentatie.

Ik draag deze eyeliner soms meer dan 16 uur op een dag en telkens ben ik verbaasd over hoe netjes mijn lijntje op zijn plaats zit.

Nars komt al zijn beloftes na! Het enige nadeel is dat je 25 euro betaalt voor een potje.

Het is een duur product, maar ik kan het met heel mijn hart aanraden!

En om af te sluiten een foto van mijn oog dat ik op instagram had gepost.

PhotoGrid_1421851437078

Online kan je Nars kopen op hun webshop of  www.sephora.fr

6 thoughts on “Nars Eye Paint- Mesopotamia

  1. Jasmine 13 februari 2015 / 21:30

    Zestien uur, dat is zo ontzettend lang! Perfecte eyeliner, iemand oefent hier al dagen 😉 Ook jaloers op je langen onderste wimpers!

    Like

  2. goodtodreamm 24 februari 2015 / 10:28

    Hi lieve volger. Ik wilde even mededelen dat ik ook een twitteraccount heb om mij te volgen » te vinden boven mijn persoonlijke foto op mijn blog.

    Like

  3. FiekeFairy 1 maart 2015 / 20:06

    Schitterende wing! Lijkt mij een heel fijn product, alleen de prijs… 😦

    Like

  4. lifemustbefabulous 12 april 2015 / 11:55

    Beauty! Ik ben superslecht in eyeliner hihi.. draag het zelden maar bij jou staat het prachtig! XoXo Olivia

    Like

  5. Laury 13 april 2015 / 17:30

    Prachtige producten! En ik ben jaloers op je flawless wing haha 🙂

    Like

Geef een reactie

